Merhaba Ziyaretçi sitemize hoşgeldin!
Forumdaki içeriklerimizden daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
Hello Welcome to Guest! Register here to benefit more from our content on the forum
İronik bir kişiliksin.
Aylar öncesinde yazdığım bir yoruma şimdi bu kadar dikkatinin çekmesi çok garip.
Sro oynamadığım için ve oynayan kişileri de artık yeni yeni tanıdığım için. Bilgi nin bu kadar aslında çok olduğu ve senin gibi "Vardır illa ki çok detaylı kullanabilen fakat bu normal...
pardon?
Bu durumu böyle algılayan tek kişi sensin farkında mısın? o kadar vakit ayırıp emek verip insanlara bir şeyler aktarmaya çalışmışım ve bu şekilde mi algılıyorsun?
Aha o üst seviye profesyonel ben oluyorum galiba hemen sizi şaşırtayım ve yardımcı olayım (ANLATTIKLARIMDAN ANLAMICAKSIN AMA OLSUN .D)
Önceliklee görmek istediğin şeyle başlayayım. codename dediğin şeye ben packet diyorum açıkcası sağ üst tarafta bulunan show client packets ve show server...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.