Merhaba Ziyaretçi sitemize hoşgeldin!
Forumdaki içeriklerimizden daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
Hello Welcome to Guest! Register here to benefit more from our content on the forum
Merhabalar herkese iyi forumlar ve iyi oyunlar,
PhBotta canımı çok sıkan bir durum oluşuyor, DC yersem veya oyunu tekrar başlatırsam bir takılma oluyor, kayıt bölümünde bot başlatıldı diyor ama sadece phBotun paneli geliyor client açılmıyor. Phbot panelinde de şunlar yazıyor,
[15:59:56]...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.