Merhaba Ziyaretçi sitemize hoşgeldin!
Forumdaki içeriklerimizden daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
Hello Welcome to Guest! Register here to benefit more from our content on the forum
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selamlar,
Bu problemi çözebildiniz mi nasıl yaptınız yardımcı olabilir misiniz.
Bugün botu güncelledim pluginler gelmiyor.
iSro
Phbot sürümü 31.3.7
Phyton 313 yazıyor klasörde de update sonrası gittiler :/
Selam, bendeki fellowlar'ın bir tanesinde 4. slotta otomatik olarak buff görünmeye başladı
Şuan Jaguar 123Lvl, sanırım 120lvl olunca orası görünmeye başladı ve 4. slotta Recover buff 'u mectur ama aktif kullanılmıyor tabi.
Başka petlerde var onlarda 4.slot henüz kapalı 130 olmadıkları için ama o...
Merhaba,
Manager'dan phbot açılıyor, 7Char sıraya girmek için deniyor, bir tanesi aşağıdaki gibi hata veriyor. Aynı id/pw ile JC Planet hesabına giriş yapabiliyorum hatalı değil aslında arada bir bazı hesaplarda böyle bir hata alıyorum. Fark edip kapatmazsam Bu şekilde bir kaç deneme sonrası IP...
2025 için belki tasarım farklıdır, sw de 1 tane olacak ama takasa kapalı olmaması hoş değil sağlık olsun haklısın saatlik göndermek zor, @SONERC tebrikler hocam
Çok memnun olurum, görevle/slotta falan ne kadar sürede 120 yapabileceğimizin analizini yapabiliriz.
35 günlük data üzerinden yaptığım analizler neticesinde ikisi de aynı gibi duruyor. Job 'a 1/4 oranında exp geldiği için teknik olarak Job kasmak 4x daha zor
Merhaba, Bu datanın iSro da Job exp için olanına erişimimiz var mıdır ?
Malumunuz moobdan gelen exp 'in 1/4 'ü kadar da job için exp geliyor ama gereksinimi bilmeden yorum yapamıyorum.
Merhaba,
Soruların için bilgim/tecrübem kadar yardımcı olmaya çalışayım.
i) STR buff pet kullanıyorsun, paket olarak genel olarak Peridot kullanılmakta (Onyx INT buff petleri için kullanılıyor) Farkını maliyeti daha düşük olan TR srodaki arkadaşlar belki verebilir tahminimce Peridot 'un Fiziksel...
Ben, phbot kasılma alanı kayıt diyip ilgili teleport'un kodunu aldım xControl ile denedim ama ışınlanmadılar. Aynı şekilde haritadan sağ tıkla ışınla dediğimde olmamıştı.
Güncel iSro için yazayım (Yaz kış saat değişimlerine göre +1 -1 saat değişir)
Selketh ve Neiht 04.00 / 18.30
İsis ve Anubis 05.30 / 20.00
Herois > Kesilince (Seith) 07.00 / 21.30
Bu oyunu oynuyorsan kesinlikle bir defa gidip görmelisiniz çok güzeller. Özellikler Herois ve Seith
(Seith çok...
Bende de denedim aynı şekilde kalıyor, Random yapıyoruz zaten neden 4 deneme sonrasında gateway değiştir diyoruz
1756197804
Denemek için bu şekilde yapmıştım. 8 vipli oyundaydı. 12 tane sıraya girmişti gördüm, 5 tanesi %100 de kalmıştı.
Sonra 1 vip li dc yedi tekrar giremedi. %100 de kaldı...
Çözemiyorum, phbot 'a da ticket bıraktım ama dönüş yapmıyorlar. 45sn de bir denettiriyorum onunla mı alakalı acaba, diğer hesapları ışınla yapınca o da gelmiyor.
aradan biraz zaman geçince düzeliyor ama tekrar tekrar süreç başa sarıyor bezdirdi artık hevesim kaçtı.
Manager'dan start veriyorum.
Olay şöyle gerçekleşiyor, Pc ye reset atıyorum 8vipli char oyuna giriyor hiç bir sıkıntı yok, sonra vipsiz stall charını denettiriyorum 4 defa falan deniyor artık denemez oluyor bot %100 oluyor ama gateaway sunucu kısmı gelmiyor öyle kalıyor. Sonrasıda diğer bir char...
Jangan cave de c15deki uniq'de,
Holy Water Temple da, 4-5 defa mooblarda denk geldi, 1 defa selketh de denk geldi
Karkadann da
Birden elektrik skili gibi bir şey atıyorlar über bir hasar çıkartıyorlar tüm parti yatıyor buglu sanırım.