Merhaba Ziyaretçi sitemize hoşgeldin!
Forumdaki içeriklerimizden daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
Hello Welcome to Guest! Register here to benefit more from our content on the forum
Biteceğini sanmam. Ko ve Mt2 geçtiğinde bitmedi. Bunda da bitmez. Burağında dediği gibi kökden bi değişiklik olmadığı sürece botlar devam edicek. Buna çare bulmaları imkansız. Değişiklik olsa bile bi kaç ay içinde tekrar yazabilirler çünkü adamlarda bu işten para kazanıyorlar, onu satıyorlar...
Beklediğim açıklama geldi sonunda. Ben son olarak Steam beklentiside barındırıyorum. Umarım orayada gelir çünkü rakipleri orda. Bu oyunun hala Steam gelmemesi saçmalık bana göre. Umarım buda gelir Steam. Beklemedeyiz ^^
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.